Помощ | Автобусни билети онлайн - Stigni.bg

  • За какво е предназначен Stigni.bg?

    Добре дошли в Stigni.bg.

    Stigni.bg предлага безплатно търсене на актуална информация за автобусни разписания.

    Ние предлагаме информация за над 5 000 курса, както вътре в България, така и до 25 страни в Европа.

    Чрез нашия уебсайт може да се закупи автобусен билет онлайн, както и да се видят  наличните разписания на картата на сайта.

    Чувствайте се поканени да разгледате уебсайта и ако намерите бъгове или не можете да намерите дадено разписание - не се притеснявайте да ни пишете тукПриветстваме всякакви предложения и критики!

     

  • Цените на онлайн билетите в Stigni.bg по-високи ли са от тези на превозвачите?

    Всички обявени цени в уебсайта Stigni.bg съответстват на реално обявените от Превозвачите цени, без допълнителни надценки.

  • Как да купя билет онлайн?

    За да купите билета си, следвайте следните стъпки:

    1. Намерете желаната дестинация, като попълните "от град" "до град", след което натиснете бутона "СТИГНИ".

    2. Изберете най-удобния за Вас курс, след което натиснете бутона "КУПИ БИЛЕТ!".

    3. Изберете дата на тръгване, тип билет и въведете информация за пътника. Ако разполагате с код за отстъпка, въведете го в полето "Промо код" и натиснете "ПРИЛОЖИ". Прочетете Общите условия и Условията за плащане, и ако сте съгласни с тях - натиснете върху двете квадратчета пред "Съгласен съм с". След това натиснете бутона "ДОБАВИ". С това Вие изпращате запитване за налични свободни места и все още не сте закупили своя билет. Администраторът на нашия сайт ще извърши проверката възможно най-бързо, след което ще получите отговор на Вашата електронна поща, както и след презареждане на страницата в нашия уебсайт.

    4. Когато се активира бутонът "ПЛАТИ" Вие разполагате с 30 минути, за да заплатите своя билет. Натиснете синия бутон "ПЛАТИ" и изберете метод за плащане.

    5. След като сте избрали метод за плащане ще бъдете прехвърлени на страницата на съответния платежен оператор. Попълнете необходимите данни и извършете плащане.

    6. След като извършите плащане Вие ще получите своя електронен билет на посочената от Вас електронна поща, както и в меню "Поръчки и билети". В този момент Вие вече сте закупили Вашия билет и имате запазено място в автобуса. Ако тръгвате от град София е необходимо да размените Вашия електронен билет с реален от автогара "Сердика", площад "Трафик маркет", офис №78. Ако пътувате към България в автобуса ще получите своя реален билет, срещу показване надокумент за самоличност.

    Ако имате въпроси в процеса на закупуване на билет можете да се свържете с нашите консултанти по телефон, Skype, чат или електронна поща.

  • Какво представлява електронният билет?

    Електронният билет е документ, който потребителите получават в електронен вид в профила си и на посочения e-mail. Билетът разполага с уникални номера, които удостоверяват достоверността на съответния билет.

  • Как да взема своя билет?

    1. След като заплатите своя билет на уебсайта, Вие ще получите електронен билет на посочения е-mail.

    2. Разпечатайте своя електронен билет или запишете своите уникален и секретен номер (КОД) .

    3. Ако курсът, за който имате електронен билет тръгва от Централна автогара – София или от автогара „Сердика“ – София („Трафик маркет“), не по-късно от 1 час преди  обявения час на тръгване Вие трябва да посетите офиса на Stigni.bg и "Джани Травъл" (автогара „Сердика”, площад "Трафик маркет", офис №78). В този офис срещу уникалния номер на Вашия електронен билет ще получите своя реален билет, с който можете да извършите своето пътуване.

  • Мога ли да резервирам билет чрез уебсайта Stigni.bg?

    Не! Услугата "Предварителна резервация" е ограничена от превозвачите. Чрез уебсайта Stigni.bg Вие можете да закупите своя автобусен билет.

  • Защо има липсващи цени при някои курсове?

    В момента уебсайтът е в процес на разработка и постоянно актуализираме информацията зацените на автобусните билети!

  • Трябва ли да се регистрирам?

    За да се използва търсачката и разписанията на уебсайта, както и да се закупи билет, не е нужно да сте регистриран потребител. При закупуването на билет автоматично ще Ви се създаде профил, в който можете да откриете Вашата история на поръчките и електронните билети. На e-mail ще получите генерирано от системата съобщение, в което ще намерите данните за достъп до новосъздадения Ви профил. Можете да смените тази парола с ваша по всяко време.

    Ако желаете да си направите регистрация преди покупката на билет, в горния десен ъгъл на страницата натиснете „Регистрация”.  За да се регистрирате е необходимо да попълните „име”, „фамилия”, „парола” и „e-mail”, или да натиснете бутона "Влез с Facebook", ако имате профил във Facebook.

    След като се регистрирате на уебсайта, на посочения от Вас e-mail ще получите писмо за потвърждение на регистрацията, включващо активиращ линк.

  • Как мога да променя своята поръчка?

    Съгласно условията на дадения Превозвач, Вие можете да промените Вашата поръчка в определен срок. В този случай, molia свържете се с екипа на Stigni.bg чрез посочените телефон, скайп, (онлайн- bez tova – niama nujda) чат или e-mail.

  • Как мога да анулирам своята поръчка?

    Съгласно условията на дадения "Превозвач", Вие можете да анулирате Вашата поръчка в определен срок. След анулиране, представител на екипа на Stigni.bg ще се свърже с Вас, за да уточните най-удобния за Вас начин, по който ще си получите парите.

  • Какви са условията за превоз на багаж?

    Съгласно условията на дадения "Превозвач".

  • Какви са условията за транспортиране на домашни любимци?

    Съгласно условията на дадения "Превозвач".

  • До кои държави продаваме онлайн автобусни билети?
    • Австрия
    • Англия
    • Белгия
    • Германия
    • Гърция
    • Естония
    • Италия
    • Испания
    • Литва
    • Люксембург
    • Македония
    • Полша
    • Португалия
    • Румъния
    • Словакия
    • Словения
    • Сърбия
    • Турция
    • Унгария
    • Франция
    • Холандия
    • Хърватия
    • Чехия
    • Швейцария